Revision

10/01/2015

Assalamualaikum.

Malam ni terdetik nak bukak benda ni (blog) setelah sekian lama tidak bersua.
Suatu malam dalam musim winter bersuhu 12° dan mungkin akan mencapai 6°. Xbiasa sejuk walaupun lahir kat kutub utara. Tapi sapa tak suka sejuk kalau boleh berbungkus dalam saratoga. Ye dok?

Bila tengok balik hebahan/post lama dalam blog ni, rasa memalukan lah pulak. Tapi biasa la, budak baru nak up. And quite fascinating how the things slowly move on and growing up together. Boleh tengok gambar2 lama yang muka sorang2 masih cute, innocent. Dari 2011 hingga 2014 sekarang dah masuk 2015. From that, dah berapa ramai bertukar status, habis belajar, dah ada anak dan macam2 lagi, tapi yang disini masih tidak berubah melainkan saiz badan yang semakin membesar dan memboncit. (Pahala dosa pon berubah, cuma mana 1 yang naik, mana 1 yang kurang?)

Untuk 2015, selamat berjaya kepada semua. Semoga lebih maju dari tahun sebelumnya. Ada sesapa nak kawen, bagitau la ye (xhabis2 pasal kawen #studentmesir la katakan..emm)

Kullu sanah waantum bikhair insyaAllah.

Kenangan lepas mengajar kita untuk lebih bersedia di masa akan datang agar kita tidak melakukan kesilapan yang sama berulang kali.

"Maka celakalah mereka yang hari semalamnya lebih baik dari hari ini dan beruntunglah mereka yang hari ini lebih baik dari hari semalamnya."

0 comments:

Post a Comment