Fauzan,
Pojan,
Jan,
kita kenal baru 3 tahun kan?k xsmpai?xpelah..same je..
tpi rasa macam dh lama.. mcm kenal dri kecik lgi..
btw, post ni bukan nak luah perasaan k hape.. saje nak berkongsi.. hehe :)
kalau dlu, ad org ajak tgk bola,mgkin lps ni dah xde..
xpe, aku tgk bola streaming kt umah jela.. tahun depan pon FIFA..
kalau dulu kau slalu ajak makan time lapar, mgkin lps ni dah bertukar tukang ajak..
xpe, aku akan selalu masak kt rumah dh lepas ni, bleh jimat.. hahaha
and kalau biasa ada projektor tgk movie kt rumah, mgkin tu la kali terakhir layan muvie/RUNNINGMAN gna projektor..
xpe, nnti aku beli la 1.. haha
kalau biasa lepak costa coffee/d'cappucino utk habiskan duit, mgkin jap lagi aku g ngn toni jela kot.. haha
tapi biasala hidup ni akan terus berjalan, maju dan terus maju kehadapan..
apa yang semalam kita dapat, mungkin esok kita dapat lebih lagi..
jika semalam kita keseorangan, mungkin esok ada peneman di sisi yang setia.. ^^
so, kau dah start, mgkin lepas ni rmai yg akan menyusul, amin, hamdi, cerah, keba :)
and kitorang akan jadikan kau sebagai role model.. be aware~
untuk kesekian kalinya,
Selamat Pengantin Baru untuk Pojan dan Anati.. semoga berbahagia hingga keakhir hayat dan kesyurga :)
p/s:
fauzan, jaga bini baik2..
anati, jaga pojan baik2.. n jgn jelez plak tentang kami ye.. hahaha :)
Bahtera yang belayar di samudera itu bukanlah selamanya tenang,
ada ketika badai menghempas,
ada ketika ribut melanda,
dan jadilah kamu nahkoda,
nahkoda yang membawa bahtera ke daratan,
ke haluan yang tenang,
walaupon jalannya dihiasi duri selautan,
semoga engkau berjaya wahai ketua :)
Aminnn~
Showing posts with label Al Ikhwah. Show all posts
Showing posts with label Al Ikhwah. Show all posts
Al - Ikhwah 2011-2012
07/01/2012
Assalamualaikum,, good morning Egypt, good evening Malaysia.. :)
long time no see ha?haha. so sorry,, bukan sengaja, tpi malas skit.. hehe. of course happy new year to all..
lama dah xpost pasal Al - Ikhwah. ha? ade xtau apa tu Al - Ikhwah? try cek balik post2 sblom ni. msti jumpa. ok, bulan 12 baru ni musim baru Liqa Liga Kaherah dah start..eh2, nama tu dah tukar.. sekarang ni nama lain dah. penjenamaan semula liga Azhar dberi nama Serie Azhar. hehe. and first match kitorg Zaragoza Fc (team x terer sgt-dulu). Alhamdulillah la kita ada improvement skit tahun ni sebab tahun lepas kita kalah dengan diorang, tpi tahun ni kitorg seri.. hehe.. ok la tu. seri pon nasib baik sebab Al Ikhwah dah leading 3-0 and Zaragoza kejar bagi 3-3.terkedu !
Second match plak lawan team yang kita kalah tahun lepas jugak. team el Matador O'sem. tahun lepas kitorang kalah 3-1 tpi Alhamdulillah tahun ni kita menang 4-2. nice move by the team. :)
match yang sengit jgk, sbb diorg dapat score gol penyamaan 2-2. tp nasib baik kitorg score 2 gol 2 mnit sebelom habis masa. fuhhh! lega~ :)
untuk gameweek 2, kiitorg hanya bermain 1 match, lawan team tahun 3. Syarbini 224 diberi nama. agak bernasib baik gk sebab pemain utama diorang xdatang. memang bez match ni sebab kitorang menang 7-0. 3 gol keba, 2 gol kimi, 1 cerah and 1 gol haziq. what a wonderful day! hehe.
Nazirul Nazmi Abdul Rahman adalah New signing untuk season ni. sebab Abdul Muhaimin ambik cuti tanpa gaji selama 1 tahun.. haha. nak study katanya. biodata akan diupload nnti. hehe. btw, pray for haziq agar kaki beliau benar2 sembuh. :)
nii ada skit gambar, just enjoy it. nnti nak upload yang lagii bnyk.. :)
untuk update Al khwah dalam liga, bolehlah ke blog Serie azhar ni. Serie Azhar
thats all for now. Assalamualaikum :)
long time no see ha?haha. so sorry,, bukan sengaja, tpi malas skit.. hehe. of course happy new year to all..
lama dah xpost pasal Al - Ikhwah. ha? ade xtau apa tu Al - Ikhwah? try cek balik post2 sblom ni. msti jumpa. ok, bulan 12 baru ni musim baru Liqa Liga Kaherah dah start..eh2, nama tu dah tukar.. sekarang ni nama lain dah. penjenamaan semula liga Azhar dberi nama Serie Azhar. hehe. and first match kitorg Zaragoza Fc (team x terer sgt-dulu). Alhamdulillah la kita ada improvement skit tahun ni sebab tahun lepas kita kalah dengan diorang, tpi tahun ni kitorg seri.. hehe.. ok la tu. seri pon nasib baik sebab Al Ikhwah dah leading 3-0 and Zaragoza kejar bagi 3-3.terkedu !
Second match plak lawan team yang kita kalah tahun lepas jugak. team el Matador O'sem. tahun lepas kitorang kalah 3-1 tpi Alhamdulillah tahun ni kita menang 4-2. nice move by the team. :)
match yang sengit jgk, sbb diorg dapat score gol penyamaan 2-2. tp nasib baik kitorg score 2 gol 2 mnit sebelom habis masa. fuhhh! lega~ :)
untuk gameweek 2, kiitorg hanya bermain 1 match, lawan team tahun 3. Syarbini 224 diberi nama. agak bernasib baik gk sebab pemain utama diorang xdatang. memang bez match ni sebab kitorang menang 7-0. 3 gol keba, 2 gol kimi, 1 cerah and 1 gol haziq. what a wonderful day! hehe.
Nazirul Nazmi Abdul Rahman adalah New signing untuk season ni. sebab Abdul Muhaimin ambik cuti tanpa gaji selama 1 tahun.. haha. nak study katanya. biodata akan diupload nnti. hehe. btw, pray for haziq agar kaki beliau benar2 sembuh. :)
nii ada skit gambar, just enjoy it. nnti nak upload yang lagii bnyk.. :)
untuk update Al khwah dalam liga, bolehlah ke blog Serie azhar ni. Serie Azhar
thats all for now. Assalamualaikum :)
Al Ikhwah - another chapter
09/07/2011
Assalamualaikum kepada semua. done with transformers last post. now back to past story with new chapter. Al - Ikhwah. this time, its all about the beginning of the war~ ' its show time!! ' . the war againts self capabilities, the war againts the best. from a same place - Al Azhar University but no one know others this time. ok, enough with facepalm intro. we just go straigt rite.
its was a sunny day on 12/11/2010. 8am.
our first gathering as Al Ikhwah.from left : hamdi, fawwaz, cerah, haziq, kimi, pato, izzuddin. from behind left: muhaimin and eqbal. smua tengah berkobar - kobar semangat. tak pernah training, tak pernah main skali. tiba-tiba je dah mcm ni. but we get used to it.
sesi pemanas badan yang dikendalikan oleh yang berpengalaman. dia seorg yang sudah biasa dengan semua ini kerana pernah berada di bawah kendalian jurulatih bagi pasukan bola sepak Kelantan untuk kejohanan KESUMA. some say, he is the top striker at that time. yeah, its Hamdi
look at him. the glance of the legend. this shot was taken by Panasonic Lumix F3. thats y the was was not so clear. but just look at him. give me a motivation and inspiration. great!
this is officially our first match. Al- Ikhwah VS Dentist II. refferee from team Cesc Skoda member. no.22, thats me. i'm the captain with no band :">
whoa! messi with us? rite. thats 'messi' a.k.a asyraf. the truth is, he hate messi right now. one of MU hardcore fan. just like me. i think that jersey was an emergency plan as our team wear red and he doesn't have one. its ok, we understand that. lol
he is a one of the great midfielder and also a defender we ever had. he is right footed but he admire a left footed player. u know who? Ryan Gigs. yeah man, he played, just like gigs. finding the space and make a pass. create chances but really bad with his head. ROTFL
no one can past him easily. very talented player eventhough he just trained at his backyard.
this is also my player. Haziq. remember rite? i never thought that he was so good in soccer. look at his face, not more than a jambu man and a girls lover. he is the killer 4 the first about 6 games and his sting vanished after that. dont know y. but u really need to recall ur specialty haziq!! we have a big game later!
ok. that all for the first chapter. we win again dentist II with the score 5 - 0 and another match i forgot how its end. but we win all the games for this day. next time i will tell u insyaAllah~ see ya next time. bubye~ ^^ Assalamualaikum
its was a sunny day on 12/11/2010. 8am.
![]() |
| we are Al Ikhwah |
![]() |
| streching skit..hehe |
![]() |
| Hamdi! |
![]() |
| Hamdi in action |
![]() |
| first match |
![]() |
| messi? |
![]() |
| messi again |
![]() |
| in action. |
![]() |
| messi kna olek? |
![]() |
| Haziq 'the killer'. 4 sometime =D |
ok. that all for the first chapter. we win again dentist II with the score 5 - 0 and another match i forgot how its end. but we win all the games for this day. next time i will tell u insyaAllah~ see ya next time. bubye~ ^^ Assalamualaikum
under:
Al Ikhwah
we are 'AL-IKHWAH'
04/07/2011
Assalamualaikum, salam 1dunia. hi. hari - hari ada post bru. apabila kebosanan dan kemalasan melanda, beginilah jadinya. 24/7 on the screen. so, watpe lagi kalau x menge'post' kt blog n. haha. OK, hari n nk berkongsi sikit pasal Al-Ikhwah. errk? xde kena mengena dengan silaturrahim n. sebenarnya Al-Ikhawah n name sbuah team futsal. mrngikut kronologi penubuhannya, ahli-ahli pasukan ni bukan sengaja nak guna nama A-I sebagai nama pasukan. tetapi disebabkan beberapa masalah, nama A-I n telah menjadi nama rasmi pasukan mereka. Alhamdulillah sampai sekarang ramai yang telah kenal pasukan ni. ha? korang xkenal? oo. mesti korang xmain futsal kan? atau mesti korang bkn azharian kan? atau maybe jgk korg bkn laki kan?haha. sbb 2 la xkenal. ape? bkn smua? abis 2? ok2..meh sni nak cite lagi.
Al-Ikhwah n terdiri dari 9 orang anak muda tahun 1 Al-Azhar kuliah Perubatan.5 daripada mereka berasal dari Kelantan, 2 Selangor dan 2 lagi orang yang masing-masingnya berasal dari Negeri Sembilan dan Perak. Berikut adalah biodata pemain-pemain Al-Ikhwah.
Al-Ikhwah n terdiri dari 9 orang anak muda tahun 1 Al-Azhar kuliah Perubatan.5 daripada mereka berasal dari Kelantan, 2 Selangor dan 2 lagi orang yang masing-masingnya berasal dari Negeri Sembilan dan Perak. Berikut adalah biodata pemain-pemain Al-Ikhwah.
name : Eqbal Faiz ( kebba )
asal : Kelantan
umur : 19 tahun
posisi : LB, RB, ST
name : Ilham Hakimi ( kimi )
asal : Kelantan
umur : 19 tahun
posisi : CAM, LW, RW
posisi : CAM, LW, RW
nama : Abdul Muhaimin ( matmin )
asal : Kelantan
umur : 20 tahun ( 4.11.1991 )
posisi : GK, LB, CM
nama : Fathullah ( pato )
asal : Selangor
umur : 18 tahun ( 12.11.1992 )
posisi : CB
nama : Fawwaz Abdullah
asal : Perak
umur : 19 tahun ( 2.3.1992 )
posisi : GK
nama : Izzuddin
asal : Kelantan
umur : 19 tahun
posisi : RB, CM
nama : Haziq Muhammad ( Haziq )
asal : Negeri Sembilan
umur : 19 tahun ( 13.5.1992 )
posisi : ST, LF
nama : Asyraf Muhamad ( Cerah/Acap )
asal : Kelantan
umur : 18 tahun ( 27.8.1992 )
posisi : LB, RB, CM
nama : Hamdi Razali
asal : Selangor
umur : 20 tahun ( 26.6.1991 )
posisi : CB, CM
itulah kesemua pemain A-I. bermula nya perjalanan dalam dunia futsal apabila menyertai Liga Kahera Liqa pada penghujung tahun 2010. liga tersebut berakhir pada bulan 5 tahun 2011. pencapaian yang agak memberansangkan ditunjukkan oleh pasukan ini apabila menghuni tangga kedua liga Kaherah dibelakang pasukan Cesc Skoda iaitu juara bertahan yang diwakili oleh pelajar tahun 3 Al Azhar. kesemua 4 pasukan teratas layak untuk bertanding bagi merebut piala antara universiti Kaherah insyaAllah yang bakal diadakan penghujung tahun ini.
under:
Al Ikhwah
Subscribe to:
Posts (Atom)






















